הפרקליטות תסגור את תיק החקירה נגד בנצי גופשטיין

ישראל פריי 1 Comment on הפרקליטות תסגור את תיק החקירה נגד בנצי גופשטיין
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרקליטות צפויה לסגור את התיק נגד יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין בגין הסתה לגזענות. כך מפרסם הערב חדשות 10. החקירה נפתחה לפני תשעה חודשים, ובראשיתה אף נעצר למספר ימים.

בחודש מרץ, הגישה המשטרה את המלצתה לפרקליטות להגיש כתב אישום נגדו. חומרי החקירה התבססו על פוסטים בפייסבוק, הודעות טקסט והתכתבויות בווטסאפ, שלטענות המשטרה היו בעלי רקע גזעני. בין היתר, בפוסטים שפורסמו בעמוד הפייסבוק הפרטי של גופשטיין נמצאו תמונות של חברי כנסת ערבים תלויים וקריאות נגד התבוללות ונגד דו-קיום.

על פי הפרסום בחדשות 10, מלבד הקושי בהפיכת הדברים לראיות ולהפיכתם לכתב אישום בגין הסתה לגזענות, התברר כי בעת שגופשטיין היה עצור, העלה מישהו אחר פוסטים בחשבונו, דבר ששמט את הטענה שייחסה אליו את הדברים שנכתבו שם.

גופשטיין מסר בתגובה: "אני שמח לשמוע שסוף סוף הבינו בפרקליטות שמלחמה בהתבוללות ועידוד לעבודה עברית אינם עבירה על החוק. המעצר המיותר שלי ושל הפעילים בשנה שעברה נועד אך ורק כדי לרצות את השמאל הקיצוני. אני מצפה  ממשטרת ישראל ומחברי הכנסת שהכפישו את שמי והתירו את דמי שיתנצלו. אני וחברי בארגון להבה נמשיך בעבודת הקודש של הצלת בנות ישראל".



1 תגובות

מיין תגובות